2D Resort Spa

2D Resort Spa

  • Neptun, Romania

Pachetul include

  • 7 nopti cazare
  • Masa (in functie de perioada)
  • Bilete avion dus/intors
  • Taxe aeroport
  • Asistenta turistica
  • de la
  • 248€
  • 190€
  • / persoana


Selecteaza detalii rezervare

Interval plecare
Nr. camere
Adulti
Copii

* Veti fi contactat de un operator care va verifica disponibilitatea acesteia cu partenerul extern si va realiza rezervarea.

* Tarifele sunt valabile la momentul postarii ofertei (31.12.2021) si se pot modifica in orice moment.

HOTEL 2D RESORT&SPA  este  situat in centrul celei mai frumoase, linistite si curate statiuni de pe coasta Marii Negre.
Pozitionat pe malul lacului Neptun, este inconjurat de un parc natural cu foarte mult spatiu verde si promenade ce duc spre malul lacului si spre faleza sau plaja. Dispune de 321 de spatii de cazare, pe 3 etaje, 72 dintre acestea sunt camere superior, 236 camere duble standard, precum si duble cu pat suplimentar, 9 apartamente si 4 camere concepute special pentru persoane cu dizabilitati.


Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.
Dotari si servicii
Hotelul este dotat cu lobby, receptie, camera de bagaje, restaurant cu 350 locuri cu terasa, grill cu terasa, sala de conferinte de 150 locuri cu aranjament flexibil al spatiului - dotata cu sistem de climatizare, internet, videoproiector, ecran, microfon, posibilitatea de amenajare coffee break, centru de conferinte, 2 piscine exterioare, o piscina interioara cu jacuzzi, centru spa, loc de joaca pentru copii, tobogane gonflabile, piscina cu bile, leagane, trambulina, jucarii colorate, centru SPA, sala sport, parcare proprie gratuita in limita locurilor disponibile.
Se accepta animale de companie doar in anumite conditii: sa aiba carnetul parafat de medicul veterinar, sa nu fie dintr-o rasa cu antecedente agresive, nu au acces in restaurant si terasa restaurant, piscine si plaja piscinelor cat si centrul SPA.Taxa animal de companie talie mica cu carnet de sanatate - 30% din valoarea unui loc de cazare. Se accepta doar in camerele de la parter.

Echipa de animatori GOLDEN PARTY impreuna cu HOTEL 2D resort & spa au creeat un program special pentru toti copiii cazati in complex, acestia vor interactiona cu animatorii si cu diferite personaje de poveste, se vor bucura de ateliere de creatie, mini discoteca pentru copii, vor viziona filme si desene animate pentru copii, etc.


Pentru cei mari si nu numai, seara pe terasa piscinei exterioare am pregatit show-uri tematice cu dansatori Dana si Marian Cristea & Entertainment, DJ & MC ( muzica repertoriu international ), Karaoke, concursuri si multe surprize.


Hotelul 2D Resort & Spa nu mai ofera sauna finlandeza ca si serviciu gratuit pentru turisti. Acest serviciu se va achita conform tarifelor afisate la receptie sau la centru spa din incinta complexului.


Centrul SPA este un sanctuar dedicat relaxarii, sanatatii si frumusetii dumneavoastra, o oaza de revitalizare pentru trup, minte si spirit. Terapiile anti-stres, ritualurile de relaxare se imbina perfect cu programele de intinerire sau de imbunatatire a aspectului siluetei, centrul oferind tot ce aveti nevoie pentru a va transforma zilele de vacanta intr-o poveste frumoasa, una care nu veti dori sa se termine. Terapiile balneare traditionale pentru care folosim ingrediente daruite de natura sunt completate de masajele si procedurile executate de catre expertii nostri. Am pregatit numeroase tipuri de masaj, dar si tratamente de infrumusetare pe care le puteti combina dupa bunul plac. Fie ca doriti sa va bucurati de un masaj de relaxare, de impachetari corporale, hidromasaj sau exfoliere corporala, noi va putem ajuta sa aratati perfect. De asemenea, ofera masaje terapeutice, termoterapie prin hidromasaj, dus masaj Vichy, bai de plante si impachetari cu parafina. Spatiul amplu are un design si nuante de culori care vor contribui la imbunatatirea starii dumneavoastra de spirit si la relaxare. Aici veti reusi sa va redescoperiti linistea, iar starea de bine se va reflecta nu numai in sufletul dumneavoastra ci si in corp, prin frumusetea exterioara. 
Lista cu Proceduri:
1. Wellness, Relaxare, Infrumusetare:
- masaje de relaxare si terapeutice
- exfolieri si impachetari corporale
- termoterapie prin: hidromasaj, dus masaj Vichy, baie de plante si impachetari cu parafina
2. Recuperare, Reabilitare:
- electroterapie
- hidroterapie prin: hidromasaj, dus masaj Vichy, baie de plante si impachetari cu parafina
Program de lucru: 09:00-18:00
Servicii masa
MASA : restaurant propriu.
Mic dejun - 07:00 - 09:30 - bufet suedez, cafea, ceai, bauturi racoritoare, apa.
Pranzul - 13:00 - 15:00 - bufet suedez, cafea, ceai, bauturi racoritoare, apa.
Cina - 18:00 - 21:00 - bufet suedez, cafea, ceai, bauturi racoritoare, apa.
Pranzul si cina sunt diferite in fiecare zi a saptamanii.
Demipensiune - mic-dejun si pranzul  sau cina.
Pensiune completa - mic-dejun + pranz + cina.
All inclusive - mic-dejun + pranz + cina + bauturi. Toate mesele se servesc sub forma de bufet suedez, la orele mentionate mai sus. Bauturile se servesc pe toata durata zilei (09.00-21.00) la barul restaurantului si la barul de la piscina. Bauturi incluse: apa plata, bauturi carbogazoase si necarbogazoase - dozator; alcoolice: bere draught, vinul dozator, vodka, coniac, vermut alb si rosu, bitter , lichior , cocktail-uri alcoolice; bauturi calde: cafea, cappuccino, ciocolata calda, ceai.
Dotari camere
Camerele duble standard: sunt dispuse in doua corpuri diferite avand un design clasic dar mobilate diferit in functie de corp. Sunt doate cu internet, produse cosmetice, baie cu dus, TV, aer conditionat, minibar (consumatie contra cost), telefon si balcon. Suprafata: 16 mp. Capacitate: 2 adulti sau 2 adulti + 1 copil.
Camerele duble standard cu pat suplimentar (triple): reprezinta alegerea potrivita pentru cei ce calatoresc in familie.Sunt doate cu internet, produse cosmetice, baie cu dus, TV, aer conditionat, minibar (consumatie contra cost), telefon si balcon. Suprafata: 16 mp. Capacitate: 3 adulti sau 2 adulti + 2 copii.
Camerele duble standard parter: sunt identice cu cele dubla standard, singura diferenta este data de faptul ca nu beneficiaza de balcon. Sunt doate cu internet, produse cosmetice, baie cu dus, TV, aer conditionat, minibar (consumatie contra cost) si telefon. Suprafata: 16 mp. Capacitate: 2 adulti sau 2 adulti + 1 copil.
Camerele duble superioare: au o suprafata generoasa si reprezinta alegerea perfecta pentru relaxare si confort. Sunt dotate in plus cu sistem de ventilatie centralizat, uscator de par, seif, dar nu au balcon. Suprafata: 20 mp. Capacitate: 3 adulti sau 2 adulti + 1 copil.
Camerele duble superioare cu pat suplimentar (family): sunt dotate cu canapea extensibila, au un spatiu mult mai generos si un design modern cu elemente elegante, de un rafinament aparte, sunt dotate in plus cu sistem de ventilatie centralizat, uscator de par, seif, dar nu au balcon. Suprafata: 18 mp. Capacitate: 3 adulti sau 2 adulti + 2 copii.
Apartamentele: sunt formate dintr-un dormitor pat matrimonial si o camera cu canapea extensibila. Sunt dotate cu baie cu dus, TV, aer conditionat, minibar (consumatie contra cost), seif, detector de fum, uscator de par, balcon. Suprafata: 30 mp. Capacitate: 4 adulti sau 2 adulti + 2 copii.
Camerele pentru persoane cu dizabilitati: sunt spatioase si dotate conform standardelor pentru a crea un confort pentru persoanele cu dizabilitati. Sunt dotate cu baie cu dus, TV, aer conditionat, minibar (consumatie contra cost), seif, detector de fum, uscator de par, balcon. Suprafata: 32 mp. Capacitate: 3 adulti sau 2 adulti + 1 copil.
Facilitati pentru copii (mic dejun, demipensiune, pensiune completa):
In camera cu 2 adulti:
- 2 adulti + 1 sau 2 copii 0-1.99 ani - beneficiaza de cazare si masa gratuita, fara pat suplimentar;
- 2 adulti + 1 sau 2 copii 2-11.99 ani - beneficiaza de cazare gratuita, fara pat suplimentar, dar achita fiecare 50% din valoarea serviciilor de masa;
- 2 adulti + 2 copii (1 copil 2-11.99 ani, al 2-lea copil 12-17.99 ani), primul copil beneficiaza de cazare gratuita, fara pat suplimentar, dar achita 50% din valoarea seviciilor de masa, al 2-lea copil achita 50% din valoarea unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar, si 100% din valoarea serviciilor de masa;
Patul suplimentar este optional - 50 % din valoarea unui loc de cazare.
- 2 adulti + 1 copil 12 -17.99 ani - achita 50% din valoarea unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar, si 100% din valoarea serviciilor de masa;
- al 3-lea adult achita 50% din valoarea unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar, si 100% din valoarea serviciilor de masa;
Facilitati pentru copii (all inclusive):
- 2 adulti + 1 copil 0-11.99 ani - beneficiaza de cazare si masa gratuita, fara pat suplimentar;
- 2 adulti + 2 copii (1 copil 0-1.99 ani, 1 copil 2-11.99 ani) - beneficiaza de cazare si masa gratuita, fara pat suplimentar;
- 2 adulti + 2 copii 2-11.99 ani - primul beneficiaza de cazare si masa gratuita, fara pat suplimentar, iar al 2-lea copil achita 50% din valoarea serviciilor de masa;
- 2 adulti + 2 copii (1 copil 2-11.99 ani, al 2-lea copil 12-17.99 ani), primul copil beneficiaza de cazare si masa gratuita, fara pat suplimentar, al 2-lea copil achita 50% din valoarea unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar, si 100% din valoarea serviciilor de masa;
- 2 adulti + 1 copil 12-17.99 ani - achita 50% din valoarea unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar, si 100% din valoarea serviciilor de masa.
- al 3-lea adult  achita 50% din valoarea unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar, si 100% din valoarea serviciilor de masa.

SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):

  • transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
  • transferuri aeroport – hotel – aeroport;
  • asistenta turistica la destinatie;
  • taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala de calatorie si storno*;
  • catering in timpul zborului;
  • excursiile optionale;
  • taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.

*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere; 
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii; 
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.

 

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;  
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

 

OBSERVATII:

• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;

• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.

OBSERVATII:

• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;

• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale); 
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!! 
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; 
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; 
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard; 
•  pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; 
•  descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) 
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; 
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; 
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); 
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; 
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. 
•  distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
•  hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; 
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; 
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; 
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; 
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare; 
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; 
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; 
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. 
•  este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; 
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa; 
•  in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; 
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.



Spune-ti parerea acordand o nota sejurului

Acorda o nota