Majestic

  • Olimp, Romania

Pachetul include

  • 7 nopti cazare
  • Masa (in functie de perioada)
  • Bilete avion dus/intors
  • Taxe aeroport
  • Asistenta turistica
  • de la
  • 250€
  • 163€
  • / persoana


Selecteaza detalii rezervare

Interval plecare
Nr. camere
Adulti
Copii

* Veti fi contactat de un operator care va verifica disponibilitatea acesteia cu partenerul extern si va realiza rezervarea.

* Tarifele sunt valabile la momentul postarii ofertei (31.12.2021) si se pot modifica in orice moment.

Informatii
HOTEL MAJESTIC este situat in Olimp, la 150 m de plaja si detine 219 camere, dintre care 205 duble si 14 apartamente. 
Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.

Dotari si servicii
Hotel Majestic Olimp este printre primele hoteluri din statiune, pozitionat in zona centrala, la doua minute de plaja, oferind servicii si facilitati superioare. 
Datorita dispunerii perpendiculare pe linia tarmului, oaspetii nostri se pot bucura de o minunata priveliste catre Marea Neagra. Incepand cu anul 2002, cand hotelul a fost preluat de catre grupul Phoenicia Hotels, acesta a devenit punctul de referinta al vacantelor de vara petrecute intr-o atmosfera familiala.
Majestic Olimp detine restaurant, parcare, sala conferinta 80 locuri, loc de joaca copii, internet in lobby, terasa, gradina, piscina in aer liber, sauna, sala fitness, parcare proprie, internet.
Nu se accepta animale de companie.
Servicii incluse:
- program de seara - muzica live pentru adulti;
- acces gratuit la cele 2 locuri de joaca situate atat in interiorul hotelului, cat si in exterior;
- acces gratuit la piscinele complexului cu sezlong gratuit in limita disponibilului;
- piscina pentru copii este incalzita pe intreg sezonul;
- umbrele/ hamac/ balansoar, gratuite la piscina in limita disponibilului;
- acces gratuit internet in complex doar in loby-bar si receptie;
- parcare auto gratuita in limita locurilor disponibile;
- pastrarea obiectelor de valoare/ depozitare si pastrarea bagajelor/ patut bebelus la cerere/ comanda taxi;
- jocuri divertisment (sah, table, rummy, carti de joc, tenis de masa);
- stand de presa nationala si internationala la receptie, informatii turistice, cultural-sportive, adrese;
- convorbiri interne si internationale; servicii postale, servicii fax;
- sala de conferinta.

Servicii masa
MASA: restaurant propriu 3*
Mic dejun bufet suedez (07:30 - 10:00) include: diverse preparate si bauturi: apa, suc, ceai, lapte si cafea;
Demipenisune cu pranz bufet suedez (12:30 - 14:30) cu bauturi alcoolice si nonalcoolice incluse pe durata mesei;
Demipensiune cu cina bufet suedez (18:30 - 20:30) cu bauturi alcoolice si si nonalcoolice incluse pe durata mesei;
La suplimentul all inclusive bauturile sunt incluse in intervalul 11:00 - 20:30.

Dotari camere
Camera dubla (18 mp) Capacitate maxima: 2 adulti + 2 copii, 0- 7.99 ani;
In functie de disponibilitatea hotelului, se va aloca o camera cu pat matrimonial sau doua paturi (twin).
Camera single (18 mp) Capacitatea maxima: 1 adult + 2 copii 0- 7.99 ani, al 2 - lea copil achita micul dejun. Diferenta dintre camera dubla si cea single este doar de masa, camera fiind aceeasi.
Apartament (36 mp) Capacitate: 2 adulti sau 2 adulti + 2 copii 0- 13.99 ani sau 3 adulti si un copil, al doilea copil plateste micul dejun, al treilea adult plateste 50% dintr-un loc de cazare si micul dejun.
Este compus din 2 camere, un dormitor cu pat matrimonial si un living spatios cu canapea extensibila in care pot dormi 2 copii mai mici de 0 - 13.99 ani sau un adult si un copil. Apartamentul dispune de frigider. Toate apartamentele sunt situate cate unul pe fiecare etaj si cele de la etajul 3 in sus au vedere partial spre mare.
Toate camerele ofera aer conditionat, TV, pardoseala cu gresie, racitor tip minibar, baie dotata cu cadita de dus, cada in apartamente, prosoape, cosmetice personalizate in baie, sistem acces pe baza de cartela magnetica sau cheie.

Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
- 2 adulti cu un copil 0 - 7.99 ani, copilul are gratuitate la cazare si mese;
- 2 adulti cu 2 copii 0 - 7.99 ani, primul copil are gratuitate la cazare si mese, iar al 2-lea copil se achita pat suplimentar si contravaloarea meselor;
- 2 adulti cu un copil 8 - 13.99 ani, copilul plateste pat suplimentar si 50% din valoarea meselor;
Copiii peste 14 ani sunt considerati adulti si achita obligatoriu pat suplimentar si mesele integral.
In apartament cu 2 adulti: 
- 2 adulti cu 2 copii 0 - 7.99 ani, copiii au gratuitate la masa si cazare
- 2 adulti cu 2 copii 0 - 7.99 si 8 - 13.99, copiii au gratuitate la cazare, se achita 50% din valoarea unei mese pentru copilul de 8 - 13.99 ani;
- 2 adulti cu 2 copii 8 - 13.99, copiii au gratuitate la cazare, se achita 50% din valoarea unei mese pentru ambi copii;
- 3 adulti achita  pat suplimentar si 100% din valoarea meselor.

SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):

  • transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
  • transferuri aeroport – hotel – aeroport;
  • asistenta turistica la destinatie;
  • taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala de calatorie si storno*;
  • catering in timpul zborului;
  • excursiile optionale;
  • taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.

*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere; 
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii; 
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.

 

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;  
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

 

OBSERVATII:

• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;

• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.

OBSERVATII:

• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;

• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale); 
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!! 
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; 
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; 
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard; 
•  pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; 
•  descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) 
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; 
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; 
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); 
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; 
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. 
•  distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
•  hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; 
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; 
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; 
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; 
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare; 
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; 
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; 
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. 
•  este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; 
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa; 
•  in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; 
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.



Spune-ti parerea acordand o nota sejurului

Acorda o nota