Complex Dunarea

Complex Dunarea

  • Eforie Nord, Romania

Pachetul include

  • 7 nopti cazare
  • Masa (in functie de perioada)
  • Bilete avion dus/intors
  • Taxe aeroport
  • Asistenta turistica
  • de la
  • 247€
  • 190€
  • / persoana


Selecteaza detalii rezervare

Interval plecare
Nr. camere
Adulti
Copii

* Veti fi contactat de un operator care va verifica disponibilitatea acesteia cu partenerul extern si va realiza rezervarea.

* Tarifele sunt valabile la momentul postarii ofertei (31.12.2021) si se pot modifica in orice moment.

Informatii
 Complex hotelier Club Dunarea dispune de plaja privata pana la data de 10.09.2022!
Turistii beneficiaza de 2 sezlonguri gratuite si o umbrela!
CLUB DUNAREA,  din statiunea Eforie Nord, se intinde pe o suprafata de 20 000 mp. Hotelul detine 315 camere (245 duble standard, 30 duble superioare, 32 camere triple si 8 apartamente), dispuse in 6 cladiri parter, 11 cladiri P + 1E si 6 cladiri P + 2E.

Dotari si servicii
Club Dunarea asigura transport pana la plaja si inapoi. 
Hotelul dispune de: restaurant cu terasa, parcare proprie capacitate 40 locuri, parcare domeniu public capacitate 100 locuri, plaja privata, beach bar, loc de joaca copii, piscina adulti in aer liber aprox. 600 mp si pentru copii in aer liber aprox. 20 mp, bar la piscina, jacuzzi exterior in aer liber aprox. 12 mp, mini club pentru copii, sali de conferinta dotate cu ecran, videoproiector si sonorizare (sala de conferinta Mara modulara capacitate 250 persoane sau 2 x 125 persoane si Sala Roxana capacitate 75 persoane), gradina, internet, seif la receptie. Divertisment copii: 3 locuri de joaca amenajate, Club Delfin pentru copiii intre 5-7.99 ani, concursuri, spectacole, discoteca, karaoke, teatru de papusi, desen, face painting, fitness. Divertisment adulti: muzica live, aqua gym, spectacole cu ansambluri folclorice traditionale.
Alte facilitati:
Acces gratuit la Academia de Joaca, gradinita de copii, spatiu amenajat in incinta. Incepand cu 2006 cei mici vor beneficia de prezenta echipei de animatori intre orele 10:00-19:00, jocuri si jucarii pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0-9.99 ani, desene animate, teatru de papusi, modelling de baloane, face paiting, kids&karaoke, acces gratuit la internet in zona receptie, piscine, restaurant, plaja si majoritatea camerelor situate in aceste zone, acces gratuit la locurile de joaca pentru copii in cadrul complexului si piscina. Parcarea autovehiculelor clientilor hotelului este pusa la dispozitie gratuit, in limita locurilor disponibile. Hotelul nu efectueaza rezervari pentru parcare si nu isi asuma responsabilitatea pentru masinile din parcarea privata si pentru obiectele lasate in interiorul acestora.
Nu se accepta animale de companie.

Servicii masa
MASA: restaurant propriu 3* cu o capacitate de 450 locuri in interior si 200 locuri pe terasa.
Mic dejun: servire in regim bufet suedez intre orele 7:30-10:00 - bauturi incluse (apa plata, ceai, cafea, racoritoare,carbogazoase);
Pranzul si cina: - pe toata perioada sezonului (iunie, iulie, august) masa se va servi sub forma de self serve (autoservire) intre orele 12:30-16:00-pranz si 18:30-21:00 cina. Pentru perioada in care gradul de ocupare al Complexului Hotelier Club Dunarea este mai mic de 20%, masa se va servi a la carte. Pentru a beneficia de toate serviciile complexului, turistii au obligativitatea sa poarte pe toate perioada sejurului bratara de identificare. Pentru sejururile cumparate cu minim demipensiune turistii beneficiaza de sezlong gratuit pe plaja privata si transfer de la plaja la hotel.
Bar piscina: program 09:00- 20:00 acces gratuit la piscina hotelului cu sezlong si umbrela in limita disponibilitatii
Bar restaurant: program 07:30- 21:00
Bar plaja: program 09:00-18:00 acces gratuit la plaja hotelului cu asigurarea gratuita a doua sezlonguri de plaja si umbrela pentru fiecare camera.
PACHETELE CU DEMIPENSIUNE SI PENSIUNE COMPLETA NU INCLUD MASA PENTRU COPIII CU VARSTA INTRE 0 - 11.99 ANI, ACESTEA INCLUZAND DOAR MICUL DEJUN.

Dotari camere
Grup sanitar propriu cu cabina de dus, pardoseala din gresie, mobilier modern nou, geam termopan, TV, telefon, internet, aer conditionat, minibar, seif, uscator par.
Camera dubla standard
Toate cele 245 camere duble standard impartite in corpuri de cladiri cu regim de inaltime P + 1E si P + 2E sunt elegant mobilate, proiectate pentru a oferi clientilor servicii si confort. Dotate atat cu paturi matrimoniale, cat si cu paturi twin, mobilate cu gust intr-un stil aparte, creand un mediu relaxat si confortabil, toate au balcon privat sau terasa. Numarul maxim de persone care se pot caza intr-o astfel de camera este de 2 adulti si 2 copii, cu sau fara pat suplimentar, in functie de varsta.
Camera dubla superior
Toate cele 30 de camere duble superior, impartite in corpuri de cladiri cu regim de inaltime parter, sunt elegant mobilate, proiectate pentru a oferi clientilor servicii si confort. Dotate cu paturi matrimoniale, mobilate cu gust intr-un stil aparte, creand un mediu relaxat si confortabil, toate au terasa privata. Numarul maxim de persoane care se pot caza intr-o astfel de camera este de 2 adulti si 2 copii, cu sau fara pat suplimentar, in functie de varsta.
Camera tripla
Toate cele 32 de camere triple impartite in corpuri de cladiri cu regim de inaltime P + 2E sunt elegant mobilate, proiectate pentru a oferi clientilor servicii si confort. Dotate cu pat matrimonial si un pat twin, mobilate cu gust intr-un stil aparte, creand un mediu relaxat si confortabil, toate au balcon privat sau  terasa. Numarul maxim de persoane care se pot caza intr-o astfel de camera este de 3 adulti si 1 copil sau 2 adulti si 2 copii, fara pat suplimentar.
Apartament
Toate cele 8 apartamente, impartite in corpuri de cladiri cu regim de inaltime parter, sunt elegant mobilate, proiectate pentru a oferi clientilor servicii si confort. Dotate cu pat matrimonial si o canapea extensibila, mobilate cu gust intr-un stil aparte, creand un mediu relaxat si confortabil, toate au terasa privata. Baile acestor apartamente sunt mai mari si sunt prevazute cu cada jacuzzi si dus. Numarul maxim de persoane care se pot caza intr-o astfel de camera este de 3 adulti si 1 copil 0-11.99 ani sau 2 adulti si 2 copii.

Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
- primul copil 0-11.99 ani gratuitate la cazare si mic dejun, fara pat suplimentar;
- al doilea copil 0-11.99 ani, achita 36 lei/zi, contravaloarea micului dejun, fara pat suplimentar; la solicitarea unui pat suplimentar (mic dejun inclus) se achita 72 lei/zi;
- 12-17.99 ani se achita 72 lei/ zi si se acorda un pat suplimentar (mic dejun inclus);
- copiii cu varsta peste 18 ani se considera adulti si achita integral un loc de cazare.

SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):

  • transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
  • transferuri aeroport – hotel – aeroport;
  • asistenta turistica la destinatie;
  • taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala de calatorie si storno*;
  • catering in timpul zborului;
  • excursiile optionale;
  • taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.

*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere; 
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii; 
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.

 

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;  
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

 

OBSERVATII:

• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;

• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.

OBSERVATII:

• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;

• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale); 
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!! 
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; 
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; 
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard; 
•  pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; 
•  descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) 
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; 
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; 
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); 
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; 
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. 
•  distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
•  hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; 
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; 
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; 
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; 
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare; 
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; 
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; 
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. 
•  este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; 
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa; 
•  in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; 
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.



Spune-ti parerea acordand o nota sejurului

Acorda o nota