Ges

  • Mamaia, Romania

Pachetul include

  • 7 nopti cazare
  • Masa (in functie de perioada)
  • Bilete avion dus/intors
  • Taxe aeroport
  • Asistenta turistica
  • de la
  • 867€
  • 667€
  • / persoana


Selecteaza detalii rezervare

Interval plecare
Nr. camere
Adulti
Copii

* Veti fi contactat de un operator care va verifica disponibilitatea acesteia cu partenerul extern si va realiza rezervarea.

* Tarifele sunt valabile la momentul postarii ofertei (31.12.2021) si se pot modifica in orice moment.

HOTEL GES este situat in centrul statiunii Mamaia, la doar 50 metrii de plaja si este deschis tot timpul  anului.
Daca va doriti sa explorati zona ar trebui sa stiti ca hotelul Ges se afla la 2,5 km distanta de Delfinariul din Constanta, la 1,1km de Satul de Vacanta, la 650 de metri de parcul acvatic Aqua Magic si la circa 2 km de centrul comercial City Park Mall.
Aeroportul Mihail Kogalniceanu este la 31,5 km distanta. Iar Lacul Siutghiol se afla la cativa pasi distanta.
Dotari si serviciiAi venit cu automobilul propriu in vacantae Iti faci griji de locul unde il vei lasae La Hotel Ges, oaspetii au acces la parcare privata. Parcarea este gratuita, iar autovehiculul tau este in perfecta siguranta.
Inaugurat in anul 2016, Hotel Ges devine in scurt timp o atractie in zona Cazinoului din Mamaia. Datorita pozitionarii sale, pe faleza de promenada,chiar langa Cazino, aceasta locatie este printre  cele mai cautate din statiune. Clasificat la 4 stele, hotelul a fost dotat pentru a asigura un nivel ridicat de confort oaspetilor sai. Insa acest lucru il puteti proba doar alegand unul din tipurile de camere pe care le ofera Hotel Ges : Dubla cu vedere laterala sau frontala la mare, dubla cu vedere la lac, junior suite sau apartament.
Restaurantul Galla, situat la etajul 4, si sky barul situat la etajul 5 va stau la dispozitie fie pentru a servi bauturi fie pentru a servi snack-uri sau preparate mai complexe. Puteti consulta meniul in lobby sau puteti  solicita informatii la receptie.
Hotel Ges iti pune la dispozitie una dintre cele mai curate si amenajate plaje din Mamaia. Plaja privata a hotelului, unde te poti bucura de intimitate si un bronz frumos. Poti sa citesti in liniste una din cartile hotelului si sa te relaxezi. Cititul revine la moda, iar noi, Hotelul Ges, incercam sa indemnam oaspetii nostri sa citeasca cat mai mult. Daca ai uitat sa-ti iei o carte cu tine in vacanta, nu te panica! Avem noi Solutia problemei tale. In incinta hotelului, chiar si in camera, ai acces la o colectie vasta de romane, din diverse categorii literare, care abia asteapta sa fie citite. Te rugam doar sa fii atent/a cu ele. Sunt valoroase pentru noi.
Acces gratuit la internet in intreaga proprietate, iar in incinta hotelului vei gasi un restaurant exceptional si un bar ideal pentru relaxare.
Si pentru ca vrem sa ai parte de tot confortul, ai la dispozitie si coffee bar-ul hotelului amenajat special pentru clienti, cu cafea aromata si bauturi diverse.
E locul unde poti sa savurezi o bautura rece, dupa o zi torida.
Pentru iubitorii de animalute hotelul accepta patrupede de talie mica.
MASA: restaurant propriu categoria 4 stele;
Pachetele cu Demipensiune includ:
- Cazare cu mic dejun - in regim bufet;
- Masa principal (pranzul sau cina);
- bauturi non-alcoolice incluse doar in timpul micului dejun: cafea, ceai, suc natural si apa de masa;
- Vin (200 ml/persoana), inclus doar in timpul mesei principale;
- parcare auto gratuita;
- acces gratuit pe plaja hotelului cu asigurarea a doua sezlonguri si o umbrela pentru fiecare camera;
- acces gratuit la internet wi-fi AZn hotel (receptie, restaurante, bar) si pe plaja acestuia.


Pachetele Cazare cu Mic dejun includ:
- cazare cu mic dejun - in regim bufet;
- bauturi non-alcoolice incluse doar in timpul micului dejun: cafea, ceai, suc natural si apa de masa;
- acces gratuit internet wi-fi in hotel (receptie, restaurante, bar) si pe plaja acestuia;
- acces contra cost pe plaja hotelului.
Dotari camere
Camerele sunt spatioase, personalizate, decorate in stil frantuzesc, cu mobila din stejar masiv. Baile au gresie si faianta din onix, iar blaturile la chiuvete sunt din marmura verde.
Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV, frigider, seif, baie cu dus, balcon, internet, uscator de par.
Daca ai nevoie de liniste si nu de agitatia Marii Negre, camerele duble cu vedere la lac sunt perfecte; au dimensiuni intre 22 si 30 mp.
Daca vrei sa vezi cel mai frumos apus si rasarit, te asteptam in camerele duble cu vedere laterala la mare; au dimensiuni intre 22 si 30 mp.
Daca iti doresti sa fii trezit dimineata de razele soarelui si de sunetul marii, camera cu vedere la mare este pentru tine; dimensiuni intre 22 si 30 mp.
Daca vii cu familia ta in vacanta, Apartamentul Junior este pentru voi. Un ansamblu compus din living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial. Dimensiunea este de 42 mp.
Pentru a profita la maxim de experienta traita in Hotel Ges, iti propunem un apartament cu vedere directa la mare; are pat matrimonial si canapea extensibila, frigider, cuptor cu microunde, filtru de cafea, 2 TV LCD, internet, aer conditionat, seif, baie cu cabina de dus, balcon. Dimensiunea este de 52 mp.
Toate camerele pot beneficia la cerere de maxim un pat suplimentar.
Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
- 0- 6.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun, fara pat suplimentar;
- 7- 15.99 ani achita obligatoriu 144 lei/ noapte cu pat suplimentar si 70% din valoarea meselor;
-  peste 16 ani este considerat adult si achita 144 lei/ noapte pat suplimentar si valoarea meselor integral.

SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):

  • transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
  • transferuri aeroport – hotel – aeroport;
  • asistenta turistica la destinatie;
  • taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala de calatorie si storno*;
  • catering in timpul zborului;
  • excursiile optionale;
  • taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.

*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere; 
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii; 
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.

 

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;  
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

 

OBSERVATII:

• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;

• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.

OBSERVATII:

• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;

• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale); 
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!! 
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; 
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; 
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard; 
•  pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; 
•  descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) 
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; 
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; 
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); 
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; 
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. 
•  distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
•  hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; 
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; 
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; 
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; 
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare; 
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; 
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; 
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. 
•  este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; 
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa; 
•  in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; 
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.



Spune-ti parerea acordand o nota sejurului

Acorda o nota