Opal
- Cap Aurora, Romania
Pachetul include
- 7 nopti cazare
- Masa (in functie de perioada)
- Bilete avion dus/intors
- Taxe aeroport
- Asistenta turistica
- de la
- 158€
- 122€
- / persoana
Hotelul Opal dispune de plaja privata cu achizitionare sezlonguri contra cost.
HOTEL OPAL este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja si dispune de 216 camere duble, dintre care 150 cu vedere la mare, 15 apartamente cu living, dormitor si 2 balcoane, toate cu vedere spre mare.
Va informam ca incepand cu acest sezon se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 care ne-a fost adusa la cunostinta in cursul zilei de 25.01.2021. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.
Dotari si servicii
Hotelul accepta animale de companie de talie mica 60 Lei / noapte.
La terasa hotelului Opal poti admira marea de asemenea te poti bucurata de meniul a la carte, ce contine o selectie de preparate culinare de tip Bistro, cat si o varietate numeroasa de feluri de pizza, coapta la cuptor cu lemne. Toate acestea, insotite bineinteles de o selectie variata de bauturi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde.
Bucurati-va de o cafea, un suc racoritor, un cocktail, o inghetata sau un desert in zona lounge a restaurantului. Atmosfera intima si relaxanta, conturata de canapele comode, muzica ambientala, sunt menite sa satisfaca chiar si cele mai exigente gusturi.
Oricare ar fi scopul vizitei dumneavoastra, Hotel Opal by the sea, va ofera cadrul ideal pentru organizarea oricarui tip de eveniment corporate, de la intalniri de afaceri, pana la workshop-uri, traininguri, conferinte, prezentari, simpozioane, lansari de produse, gale si premieri si multe altele, puteti imbina utilul cu placutul, afacerile cu relaxarea.
Pentru impatimitii 'sportului alb' Hotel Opal va pune la dispozitie un teren de tenis de camp modern, administrat de un instructor autorizat.
Terenul de tenis a fost reconditionat, cu materiale de inalta calitate si durabilitate.
Se pot inchiria rachete si mingii, de asemenea se oferasi lectii cu instructor autorizat, contra cost.
Locul de joaca special amenajat pentru copii va sta la dispozitie pentru ca dumneavoastra sa va puteti bucura pe deplin de vacanta.
Aflat in incinta Hotelului Opal, noul loc de joaca si petreceri pentru copii, ofera multe surprize pentru cei mici, dar si beneficii pentru parinti. Locul de joaca este dotat cu trambuline, perete interactiv de catarat, trasee presarate cu aventuri, jocuri si jucarii, voie buna si veselie. Parintii pot beneficia de spatiile de relaxare, restaurantul si barul Hotelului Opal, servind o cafea, un cocktail sau o masa delicioasa si sanatoasa alaturi de cei mici.
NOU! Anul 2020 vine si cu o facilitate importanta legata de accesul turistilor la plaja, printr-un contract de colaborare incheiat cu operatorul plajei AGAT.
Astfel, turistii hotelului Opal au acces la plaja amenajata, accesul facandu-se facil, din curtea interioara ce da catre mare, fiind vorba de un drum parcurs pe jos de maxim cinci minute. Turistii hotelului beneficiaza de accesul la o suprafata de plaja de 8.990 mp, din care 5.000 mp zona pentru sezlonguri, si 2.990 mp zona pentru cearceafuri.
Sezlongurile se inchiriaza cu saltea, masuta si umbrela, la pretul de:
15 lei/bucata - in perioada 01.06.2021 - 16.07.2021, 01.09.2021 - 20.09.2021
20 lei/bucata - in perioada 17.07.2021 - 31.08.2021
Clientii hotelului vor plati contravaloarea inchirierii sezlongurilor operatorului de plaja, la intrarea pe sectorul de plaja, si vor fi deserviti de operator in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii. Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la operatorul de plaja, daca exista disponibilitate.
Servicii masa
MASA se poate servi in restaurant propriu si la Braseria cu terasa si vedere la mare. Restaurantul Opal va gazdui micul dejun si pranzul sub forma de bufet suedez. Terasa va fi deschisa la pranz si cina, pentru servirea 'a la carte'.
Mic dejun - bufet suedez si include apa, ceai, cafea, suc.
Demipensiune - mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc, bere, cafea) in perioada 09.07-05.09 In perioada 18.06-08.07 si 06.09-14.09, in cazul in care sunt mai putin de 40 persoane, vor beneficia de fisa cont in valoare de 120 lei/camera/zi.
Pensiune completa - mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc, bere, cafea) in perioada 09.07-05.09 sau o fisa cont de 120 lei/camera/zi pentru servirea cinei aa la cartea, pe Terasa Opal. In perioada 18.06-08.07 si 06.09-14.09, in cazul in care sunt mai putin de 40 persoane, vor beneficia de fisa cont in valoare de 120 lei/camera/zi.
- Cina in regim a la carte: 19:30 - 21:00
Program de functionare restaurant (bufet):
Mic dejun 07:30 - 10:00
Pranz 12:30-13:30 (seria 1)
13:30-14:30 (seria 2)
Program de functionare braseria - Terasa OPAL by the sea:
Pranz in regim a la carte 14:30-16:00
Cina in regim a la carte 19:30-21:00
Bar 09:00-21:00
Dotari camere
Camerele duble superioare (118 camere) - situate la etajele 4,5,6,7 si 8. Sunt renovate complet in anii 2018-2020, au 19 mp si sunt dotate cu televizor LED (diagonala 80 cm), aer conditionat, feon, internet wireless, balcon cu mobilier si uscator, mocheta sau parchet, plasa impotriva insectelor. Baile sunt renovate, sunt dotate cu dus si sunt mai spatioase ca baile camerelor confort. Ele pot avea vedere spre mare sau spre padurea Comorova.
Camerele duble confort (99 camere) - situate la etajele 1,2 si 3 ale hotelului. Au fost renovate in anul 2017, au 19 mp si sunt dotate cu televizor LED (diagonala 80 cm), baie cu dus (app 2,2 mp) aer conditionat, feon, internet wireless, balcon cu mobilier si uscator, mocheta sau parchet, plasa impotriva insectelor. Ele pot avea vedere spre mare sau spre padurea Comorova.
Apartamentele (17 apartamente) au vedere spre mare si sunt formate din living (canapea extensibila), dormitor (pat matrimonial), dressing, baie, 2 balcoane. Intre cele doua camere exista usa despartitoare. Au aproximativ 40 mp si sunt dotate cu: 2 televizoare LED (diagonala 80 cm), aer conditionat, feon, baie cu dus, internet wireless, 2 balcoane cu mobilier si uscator, mocheta, plasa impotriva insectelor.
Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
- 1 copil de 0 - 3.99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare si masa
- 2 copii de 0 0 3.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la caza si masa, iar al doilea copil beneficiaza de gratuitate la masa dar achita patul suplimentar 72 lei/zi
- 1 copil de 4 - 9.99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare fara solicitarea unui pat suplimentar si achita 36 lei micul dejun sau 84 lei pentru demipensiune
- 2 copii de 4 - 9.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare fara solicitarea unui pat suplimentar si achita 36 lei micul dejun sau 84 lei pentru demipensiune. Al doilea achita 72 lei patul suplimentar si 36 lei micul dejun sau 84 lei demipensiune
- 2 copii, unul de 0 - 3.99 si unul de 4 - 9.99 ani, cel de 0 - 3.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, iar cel de 4 - 9.99 ani achita 72 lei patul suplimentar si 36 lei micul dejun sau 84 lei demipensiunea
- 1 copil de 10 - 11.99 ani achita 72 de lei patul suplimentar si 36 lei micul dejun sau 84 lei demipensiunea
- 2 copii, unul de 0 - 3.99 ani si unul de 10 - 11.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, fara solicitarea unui pat suplimentar, iar al doilea achita 72 lei patul suplimentar, 36 lei micul dejun sau 84 lei demipensiunea
- 2 copii, unul de 4 - 9.99 ani si unul de 10 - 11.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare fara solicitarea unui pat suplimentar si achita 36 lei micul dejun sau 84 de lei demipensiunea, iar al doilea achita 72 lei patul suplimentar, 36 lei micul dejun sau 84 lei demipensiunea
- 1 copil de 12 - 17.99 ani achita 72 lei patul suplimentar, 59 lei micul dejun sau 130 lei demipensiunea.
SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):
- transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
- 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport – hotel – aeroport;
- asistenta turistica la destinatie;
- taxele de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
NU SUNT INCLUSE:
- asigurarea medicala de calatorie si storno*;
- catering in timpul zborului;
- excursiile optionale;
- taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.
*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii
OBSERVATII:
• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;
• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.