Bali Paste 2024
- Bali Insula celor o mie de temple, Indonezia
- Durata: 11 zile/9 nopti
- Asistenta: Ghid roman
- Plecari din: Bucuresti
- Perioade: 27.04.2024 - 07.05.2024
- Taxe aeroport: Taxele de aeroport
- de la
- 2.080€
- 1.980€
- / persoana
Pachet combinat Ubud (hotel 4*) si zona de
plaja (hotel 4*)
Tarif: 1.980 euro/persoana/pachet 9 nopti
cu mic dejun inclus
*pretul pachetului include: bilet de avion, taxe de aeroport, cazare 9
nopti cu mic dejun inclus in camera dubla standard.
Hotel Alaya Resort 4* (Ubud)
Localizare: in localitatea Ubud, in zona centrala a
Insulei Bali. Hotelul se afla la 200m de Padurea Maimutelor si 700m de Piata
din Ubud și la 1,1 km de Padurea Maimutelor din Ubud. Aeroportul din Denpasar
Bali este la o distanta de mers cu masina de o ora si jumatate.
Facilitati hotel: piscina in aer liber, restaurant, centru
SPA, sala de lectura, birou de inchiriat biciclete, parcare, serviciu de concierge,
camera de bagaje, receptie deschisa nonstop, internet Wi-fi in zonele publice.
Facilitati contra cost: proceduri SPA, cursuri de gatit, serviciu
de spalatorie.
Facilitati camera: facilitati pentru prepararea ceaiului si
a cafelei, seif, televizor LCD cu canale prin cablu, uscator de par, baie cu dus,
fier de calcat (la cerere).
Hotel SOL by Melia Benoa 4* (Tanjung - Benoa)
Localizare: Hotelul se afla la 5 minute distanta cu
masina de Bali International Convention Center si la 25 minue de Aeroportul
International Ngurah Rai. Unitatea de cazare se afla la malul marii pe frumoasa
plaja Tanjung Benoa Beach.
Facilitati hotel: Intre facilitatile hotelulului se numara:
sala de fitness, piscina, tenis de masa, ore de gimnastica acvatica, sah urias,
pista de jogging, activitati zilice si program de divertisment. Pentru servirea
mesei, turistii pot alege dintr-o multitudine de restaurante si baruri din cadrul
hotelului.
Facilitati contra cost: proceduri SPA, cursuri de gatit, serviciu
de spalatorie.
Facilitati camera: Camerele sunt dotate cu aer conditionat,
televizor, access la Wi-Fi, seif, telefon, birou, mini bar (contra cost), baie
proprie, papuci si halat de baie, uscator de par, balcon sau terasa, precum si
cu facilitate pentru prepararea ceaiului si cafelei.
Pachet combinat Ubud (hotel 4*) si zona de
plaja (hotel 5*)
Tarif: 2.225 euro/persoana/pachet 9 nopti
cu mic dejun inclus
*pretul pachetului include: bilet de avion, taxe de aeroport, cazare 9
nopti cu mic dejun inclus in camera dubla standard.
Hotel Alaya Resort 4* (Ubud)
Localizare: in localitatea Ubud, in zona centrala a
Insulei Bali. Hotelul se afla la 200m de Padurea Maimutelor si 700m de Piata
din Ubud și la 1,1 km de Padurea Maimutelor din Ubud. Aeroportul din Denpasar
Bali este la o distanta de mers cu masina de o ora si jumatate.
Facilitati hotel: piscina in aer liber, restaurant, centru
SPA, sala de lectura, birou de inchiriat biciclete, parcare, serviciu de concierge,
camera de bagaje, receptie deschisa nonstop, internet Wi-fi in zonele publice.
Facilitati contra cost: proceduri SPA, cursuri de gatit, serviciu
de spalatorie.
Facilitati camera: facilitati pentru prepararea ceaiului si
a cafelei, seif, televizor LCD cu canale prin cablu, uscator de par, baie cu dus,
fier de calcat (la cerere).
Hotel Nusa Dua 5* (Nusa Dua)
Localizare: Situat pe o plaja privata din Nusa Dua si
inconjurat fiind de gradini tropicale luxuriante, hotelul de 5* Nusa Dua Beach
Hotel & Spa a fost conceput aidoma unui palat balinez. Deschis in 1983 si
renovat aproape complet cu cativa ani in urma, hotelul ofera oaspetilor sai o
multime de facilitati pentru petrecerea timpului liber intr-un mod cat mai
placut si relaxant.
Facilitati
hotel: Cele 5 restaurante si 3 baruri din incinta
hotelului sunt o optiune potrivita pentru a servi masa sau un cocktail in orice moment al zilei, acestea oferind o
varietate de preparate locale si internationale. Hotelul pune la dispozitia turistilor
si zona de shoping, mini club pentru copii, teatru in aer liber si 2 piscine.
Dotari
camere: toate camerele au balcon sau terasa amenajata, baie proprie cu cada si dus
separat, uscator de par, articole de toaleta gratuite, halate de baie si papuci,
TV cu ecran plat, programe prin satelit, facilitati pentru ceai si cafea, seif,
minibar, telefon, internet Wi-Fi, seif, birou, servicii zilnice de curatenie.
Camerele si apartamentele Palace Club cu acces la laguna au terase proprii cu
acces direct la piscina in forma de laguna. In plus, cei care opteaza pentru
cazare de tip Palace Club, beneficiaza de servicii exclusiviste Palace Club
Lounge.
Fiecare camera a complexului ofera privelisti uimitoare la gradinile
tropicale amenajate sau la Oceanul Indian.Complexul pune la dispozitie 382 de
camere moderne si apartamente elegante repartizate intr-o cladire cu 4 etaje.
Pachet combinat Ubud (hotel 5*) si zona de
plaja (hotel 5*)
Tarif: 2.650 euro/persoana/pachet 9 nopti
cu mic dejun inclus
*pretul pachetului include: bilet de avion, taxe de aeroport, cazare 9 nopti
cu mic dejun inclus in camera dubla standard.
Hotel The Royal Pita Maha 5* (Ubud)
Localizare: cel mai bine pozitionat hotel din Ubud,
care impresioneaza prin incadrarea perfecta in mijlocul peisajului salbatic indonezian,
ofera o vedere spectaculoasa catre raul Ayung, ce tarverseaza resortul si pe
care se practica rafting. Hotelul pune la dispozitia clientilor transfer
gratuit catre centrul orasului Ubud (dureaza aprox. 10 minute). Distanta de la
aeroport se parcurge in 75 de minute cu masina.
Facilitati
hotel: Resortul The Royal Pita Maha a fost construit in stil indonezian, integrat
armonios in cadrul natural, dispune de 3 piscine exterioare (sezlonguri,
umbrele si prosoape gratuite), 4 restaurante, lounge- bar, WiFi gratuit.
Sport & activitati: Yoga zilnic intre orele 08:00-09:30. Contra cost:
diverse excursii in imprejurimi, centrul Spa.
Dotari
camere: The Royal Pita Maha are in total 75 de unitati de cazare.
Deluxe Pool Villa (300 mp) beneficiaza de baie cu dus, feon, aer
conditionat, TV, telefon, minibar, set cafea/ceai, seif. Vilele au dormitor
separat, gradina privata, piscina si terasa cu vedere spre rau.
Hotel Westin Resort Nusa Dua 5* (Nusa Dua)
Localizare: se afla la 2 minute de mers pe jos de
plaja din Nusa Dua, la 5 minute de mers cu masina de centrul comercial Bali
Collection si la 30 de minute de mers cu masina de Aeroportul Internaţional
Ngurah Rai. Este situat in mijlocul unei gradini cu vegetatie luxurianta.
Facilitati
hotel: 3 restaurante, bar si cafenea, mai multe
piscine exterioare, internet Wi-Fi, sala de conferinte, magazine de suveniruri,
teren de tenis, biliard, tenis de masa, centru SPA, sala de fitness. Restaurantul
Veranda serveste diverse preparate italiene, restaurantul Hamabe serveste
specialitati japoneze, iar lounge barul Kites va ofera preparate
internationale. Iubitorii de fructe de mare pot vizita barul-restaurant Ikan.
Hotelul are 334 de camere si sunt mobilate cu mult bun-gust si dispun de:
TV, televizor cu plasma, DVDplayer, internet (contra cost), minibar, seif,
balcon sau terasa cu vedere la gradina.
Complexul are un mare centru wellness, inclusiv o sala de fitness, un
centru spa si o sauna.
Important: Preturile
de mai sus sunt valabile in limita disponibilitatilor!
In contextul
actual, recomandam incheierea asigurarilor medicale si storno necesare pentru
fiecare destinatie in parte.
SERVICII INCLUSE:
·
transport cu avionul
(zbor de linie) Bucuresti – Denpasar – Bucuresti cu compania TURKISH (schimbarea
curselor in Istanbul;
·
1 bagaj de cala de 23 kg
si 1 bagaj de cabina de 7 kg;
·
9 nopti cazare si masa
conform ofertei;
·
transferuri aeroport –
hotel – aeroport
·
asistenta turistica la
destinatie in limba romana;
·
taxele de aeroport si
catering (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la
data lansarii ofertei, respectiv luna august, anul 2023. In situatia majorarii
de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de
avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi
rezerva dreptul de a modifica vloarea acestora.
NU SUNT INCLUSE:
·
asigurarea
medicala de calatorie (obligatorie);
·
asigurarea
storno cu extensie Covid (optionala, recomandata), se incheie odata cu contractul
de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea
medicala de calatorie;
·
excursiile
optionale;
·
alte mese sau
bauturi decat cele mentionate in oferta
CONDITII DE COMERCIALIZARE:
TERMENE DE
PLATA:
l 10% din
pretul pachetului turistic la inscriere;
l 20% din
pretul pachetului turistic pana la data de 01.12.2023
l 20% din
pretul pachetului turistic pana la data de 01.02.2024
l 50% din
pretul pachetului turistic cu 30 de zile inaintea plecarii (28.03.2024)
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul
inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea
plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva
dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
l 10% din
pretul pachetului turistic la inscriere;
l 20% din
pretul pachetului turistic pana la data de 01.12.2023
l 20% din
pretul pachetului turistic pana la data de 01.02.2024
l 50% din pretul pachetului turistic cu 30 de zile inaintea plecarii (28.03.2024)
l 100% dupa data de 28.03.2024 sau pentru neprezentare la sejur
Aceste conditii se
pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii
speciale de anulare si plata.
IMPORTANT! Va reamintim ca
incheierea unei Asigurari STORNO de
calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand
efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie
financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea
calatoriei.
Schimbarea
perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu
penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare
si de pret.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Etichete: Circuit cu avionul