PALMA DE MALLORCA - Vara 2023 plecari din Bucuresti
- PALMA DE MALLORCA, Spania
Pachetul include
- 7 nopti cazare
- Masa (in functie de perioada)
- Bilete avion dus/intors
- Taxe aeroport
- Asistenta turistica
- de la
- 1.000€
- 706€
- / persoana
Hotel HSM Reina del Mar 3* (Arenal)
Tarif: de la 706 euro/persoana/pachet 7 nopti cu demipensiune inclusa
Hotelul se afla in
Arenal, la mica distanta de zona de distractie, celebra pentru viata de noapte,
a statiunii El Arenal.
Localizare HOTEL REINA DEL MAR:
Hotelul este la 11 km de centrul
orasului Palma si la 10 km de aeroport, iar in apropierea hotelului opresc
autobuze regulate spre oras. De asemenea hotelul este la doar 6 km de Aqualand,
cel mai mare parc acvatic din Europa. Hotelul se afla la 300 de metri de plaja
cu nisip a statiunii Arenal.
Dotari camere: Hotel Reina del
Mar are camerele dotate cu: balcon, baie, TV satelit, Wi-Fi, telefon,
incalzire, aer conditionat.
Facilitati HOTEL REINA DEL MAR:
Hotelul dispune de: piscina exterioara cu sectiune pentru copii, restaurant
bufet, bar, terasa pentru plaja, seif, lift, aer conditionat, camera de jocuri,
camera pentru bagaje, receptie 24h.
Hotel HSM Don Juan 3*
(Magalluf)
Tarif: de la 815 euro/persoana/pachet
7 nopti cu demipensiune inclusa
Hotelul amplasat
intr-o zona frumoasa a statiunii Magalluf, aproape de zona de distractie cu
restaurante, baruri si magazine si de plaja cu nisip.
Localizare: Hotelul se afla la
300 de metri de plaja statiunii Magalluf, la 30 km de Aeroportul Palma.
Dotari camere: are camerele
decorate in stil clasic, dotate cu: baie, balcon, aer conditionat/incalzire,
telefon, TV satelit, seif (contra cost), Wi-Fi gratuit. Facilitati: Hotelul
dispune de: piscina exterioara pentru adulti cu sectiune pentru copii, terasa
pentru plaja, restaurant bufet, bar, bar la piscina, receptie 24h, camera
pentru bagaje, rent-a-car, animatie pentru adulti si copii.
Hotel Sol House Guadalupe 4*
(Magalluf)
Tarif: de la 820 euro/persoana/pachet
7 nopti cu mic dejun inclus
Situat in una dintre
cele mai linistite zone ale statiunii Magalluf, hotelul si-a renovat recent
spatiile comune de la parterul cladirii, piscinele si camerele. Hotelul este
recunoscut de turisti pentru calitatea bucatariei traditionale si a
personalului prietenos. Cea mai apropiata statie de autobuz se afla la 50 de
metri.
Localizare: Hotelul este
localizat la 100 de metri de plaja din Magalluf, in centrul turistic si
comercial al statiunii, la 26 km de aeroport si la 20 km de port. Plaja este
publica, cu nisip, la 100 de metri de hotel. Sezlongurile si umbrelele sunt
contra cost. Dotari camere: hotelul dispune
de un numar total de 493 camere, dotate cuaer conditionat, TV, telefon,
mini-frigider, seif, acces wireless (gratuit), baie cu dus, uscator de par,
balcon.
Hotelul are numeroase facilitati
pentru turisti: restaurant, snack-bar, baruri, sala de conferinte, 3 piscine
exterioare, jacuzzi, piscina interioara, sezlonguri si umbrele la piscina
(gratuit), prosoape (cu depozit), acces intenet wireless (gratuit), birou de
schimb valutar, seviciu rent-a-car, spalatorie si curatatorie (contra cost),
sala de jocuri, masaj (contra cost), programe de animatie, parcare (contra
cost).
Facilitati copii: 2 piscine exterioare, tobogane, loc de joaca pentru copii, miniclub.
Hotel Riu Bonanza Park
4* (Illetas)
Tarif: de la 1168 euro/persoana/pachet 7 nopti cu mic dejun inclus
Hotelul se afla
intr-o zona privilegiata a statiunii Illetas, inconjurat de gradini si cu o vedere
superba asupra marii. In fata hotelului se afla o statie de autobus si de taxi.
Localizare: Hotelul este
localizat pe malul marii din Illetas, la 7 km de orasul Palma si la 20 km de
aeroport.
Dotari camere: Hotel Riu Palace
Bonanza Park are camerele dotate cu: baie, uscator de par, aer conditionat,
incalzire, Wi-Fi gratuit, telefon, TV satelit, minibar, seif, terasa cu vedere
la mare sau gradina.
Facilitati: Hotelul pune la
dispozitia turistilor numeroase facilitati: restaurant, bar, piscina, bar la piscina,
capela, internet Wi-Fi gratuit, parcare (contra cost), schimb valutar,
spalatorie (contra cost), babysitter (la cerere, contra cost), teren de tenis
si de minigolf.
Hotel HM Ayron Park 5* (Playa
de Palma)
Tarif: de la 1315 euro/persoana/pachet 7 nopti cu mic dejun inclus
Hotelul este situat
intr-o zona privilegiata, la cativa metri de plaja si inconjurat de uluitorul
golf Palma. Eleganta hotelului si cele mai bune facilitati se imbina sa ofere o
experienta unica intr-o locatie idilica.
Localizare: Hotelul este localizat la 50 de metri de
plaja si la 9 km de aeroportul din Palma.
Dotari camere: Hotel HM Ayron
Park are camere spatioase, dotate cu telefon, balcon, uscator de par, baie, Tv
satelit, incalzire si aer conditionat, seif (contra cost), conexiune Wi-fi
(contra cost).
Facilitati : Hotelul are o gama larga de servicii si
facilitati: restaurant bufet, bar, bar la piscina, 4 piscine exterioare si una
interioara, centru Spa cu sauna, masaj si sala fitness, parcare, garaj pentru
biciclete, camera depozitare bagaje, terasa pentru plaja, masa pentru tenis de
masa, inchiriere biciclete, spalatorie, cabinet medical, conexiune Wi-fi
gratuit, sala de conferinte.
SERVICII INCLUSE pentru
plecarile din Bucuresti:
-
transport cu avionul Bucuresti Palma de Mallorca
Bucuresti cu compania BLUE AIR;
-
1 bagaj de cala de maxim 23 kg/persoana; 1 bagaj
de mana mic (40*30*20cm);
-
7 nopti cazare si masa conform ofertei;
-
transferuri aeroport hotel aeroport;
-
asistenta turistica la destinatie in limba
romana;
-
taxe de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse
in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv noiembrie 2021.
In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data
emiterii biletelor de avion
(biletele se emit cu pana la 7
zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea
acestora.
NU SUNT INCLUSE:
-
catering (se poate comanda si achita in timpul
zborului);
-
excursii optionale;
-
asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno*.
*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul npenalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii
OBSERVATII:
• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;
• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.