ZAKYNTHOS Charter cu plecare din Bucuresti vara 2023
- ZAKYNTHOS, Grecia
Pachetul include
- 7 nopti cazare
- Masa (in functie de perioada)
- Bilete avion dus/intors
- Taxe aeroport
- Asistenta turistica
- de la
- 700€
- 382€
- / persoana
Vasso Studio 2* (Laganas)
Tarif: de la 382
euro/persoana/pachet 7 nopti in regim de self catering
Descriere: Vasso
Studios este situat in Laganas la 300 m de centru statiunii, la 170 m de plaja
cu nisip si la 50 m de taverne.
Dotari camere: Untatea de cazare
are in total 7 studiouri care accepta 2 adulti sau 2 adulti cu 1 copil pe
camera. Studiourile sunt dotate cu 2 paturi twin, chicineta, frigider, baie,
terasa sau balcon, seif contra cost 2 eur/zi.
Hotel Astir Beach 3* (Laganas)
Tarif: de la 559 euro/persoana/pachet 7 nopti cu mic dejun inclus
Astir Beach este un
hotel modest, situat pe una din cele mai mari plaje din Laganas, preferat atat
de cupluri cat si de familii cu copii. Desi este clasificat oficial la
categoria 3*, apreciem ca serviciile oferite de hotel se inscriu la categoria
2*
Hotelul este situat direct pe
plaja, la doar 800 de metri de centrul statiunii Laganas, 7 km de orasul
Zakynthos, 7 km de port, 4 km de
aeroport si 30 de metri de cel mai apropiat super market. Statia de taxi este
la doar 600 de metri distanta. Hotelul se afla la o distanta mica de celebrele
sate traditionale (Kalamaki, Pantokratoras, Lithakia, Keri). Plaja este
publica, cu nisip si intrare lina in mare. Sezlongurile si umbrelele sunt
contra cost.
Dotari camere: Hotel Astir Beach
dispune de camere duble si triple cu balcon, baie cu dus sau cada, TV, wi-fi
(gratuit), telefon, frigider, aer conditionat (gratuit doar in Iulie-August si
contra cost in restul sezonului), seif (3 eur/zi platibil la fata locului).
Facilitati HOTEL ASTIR BEACH:
Hotelul este dotat cu restaurant, ofera posibilitatea inchirierii de seif
(contra cost), umbrele si sezlonguri la piscina (contra cost), bar, snack bar,
camera TV, sala de conferinta, piscina pentru adulti si copii, wi fi gratuit in
toate zonele comune, parcare.
ILIOS HOTEL 3*
Tarif: de la 850 euro/persoana/pachet
7 nopti cu mic dejun inclus
Aproape de plaja Laganas. Daca alegi Hotel Ilios din Zakynthos, vei fi aproape de plaja, la doar 1 minut de mers pe jos de Parcul Național Marin din Zakynthos si la 11 minute de mers pe jos de Plaja Kalamaki. Acest hotel se afla la 1 km de plaja Laganas și la 7,8 km de terminalul de feriboturi din Zakynthos. Te simți ca acasa intr-una dintre cele 62 de camere cu aer condiționat, frigider și televizoare cu ecran plat. Camerele au balcon privat mobilat. Accesul gratuit la internet wireless va tine conectat, iar programe prin satelit sunt disponibile pentru divertismentul dumneavoastra. Baile private cu dus au articole de toaleta gratuite si uscator de par. Va puteți bucura de o masa la restaurantul care servește oaspetii Hotelului Ilios sau va puteți opri la snack bar. Potoleste-ti setea cu bautura ta preferata la bar/lounge. Profitați de oportunitatile de recreere, cum ar fi o piscina in aer liber, sau admirati privelistea de la o terasa si o gradina. Acest hotel ofera, de asemenea, acces gratuit la internet wireless si o zona de picnic.
Hotel The Bay (Vassilikos) 5*(Zakynthos)
Tarif: de la 1184 euro/persoana/pachet 7 nopti cu mic dejun inclus
Descriere: Hotel The
Bay este un complex elegant, renovat in 2016 compus caldirea principala si 9
cladiri anexe, avand un total de 116 camere. Hotelul are un design minimalist
modern si inconjurat de gradini naturale, dispuse in terase. Este un hotel
luxos, luminos si confortabil care are vedere la Marea Ionica. Este recomandat
atat pentru familii si cupluri cat si pentru persoanele in varsta.
Localizare: Hotelul este situat
pe plaja privata cu nisip, la aproximativ 14 km de orasul Zante, 16 km de
aeroport si la 10 km de statiunea Argasi. Centrul orasului Vassilikos este la
cca 1km, iar la 200m de hotel exista un supermarket. Cele mai apropiate terase
si restaurante se afla la cca 800m de hotel.
Plaja este privata, cu nisip, cu titlu Blue Flag. Sezlongurile si
umbrelele sunt gratuite. In imediata apropiere se afla celebra plaja Banana
Beach.
Dotari camere:Camerele standard
sunt dotate cu pat dublu sau 2 paturi twin, patul suplimentar este canapea,
baby cot (gratuit), aer conditionat (gratuit), TV, minibar, facilitati pentru
prepararea ceaiului si a cafelei, seif (gratuit), telefon, baie cu dus sau
cada, uscator de par, halat de baie.
Facilitati hotel :Hotelul dispune
receptie 24h (check-in incepand cu ora 14.00 / check-out pana in ora 11.00) ,
lobby, schimb valutar, parcare gratuita, Wi-Fi, piscine exterioare, bar la
piscina, sezlonguri si umbrele la plaja privata, restaurant principal,
restaurant la piscina,, sala conferinte, centru SPA, sala de gimnastica, 2
terenuri de tenis (gratuit), baschet, volei pe plaja, polo pe apa, mini-market,
amfiteatru in aer liber, sala TV, bar, room service (contra cost), serviciu de
spalatorie (contra cost), inchirieri biciclete/masini. Facilitati copii:Piscina
pentru copii, club pentru copii (pt varste 4-11 ani), loc de joaca pentru
copii, babysitting (contra cost), patut pentru copii.
Nota informativa: Pentru
anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe
suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va
informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie -
se plateste la receptie:
- 0,5 euro/camera/noapte la hotel
1-2*, 1,5 euro/camera/noapte la hotel 3*, 3 euro/camera/noapte la hotel 4*, 4
euro/camera/noapte la hotel 5*.
SERVICII INCLUSE:
-
transport cu avionul, zbor charter cursa directa
spre ZANTE cu plecari din BUCURESTI cu compania TAROM; 1 bagaj de cala (23 kg)
si 1 bagaj de cabina (10Kg);
-
7 nopti cazare si masa confort ofertei;
transferuri aeroport hotel aeroport; asistenta turistica la destinatie in limba
romana; taxele de aeroport (se pot modifica).
NU SUNT INCLUSE:
-
catering in timpul zborului; taxele de statiune;
asigurare medicala de calatorie si storno*; excursiile optionale la destinatie;
Nota: Taxele de aeroport incluse
in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv octombrie 2020.
In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data
emiterii biletelor de avion
(biletele se emit cu pana la 7
zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea
acestora.
*IMPORTANT! Va reamintim ca
incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile
financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand
efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de
protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza
anularea calatoriei.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii
OBSERVATII:
• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;
• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.