Saturn

  • Saturn, Romania

Pachetul include

  • 7 nopti cazare
  • Masa (in functie de perioada)
  • Bilete avion dus/intors
  • Taxe aeroport
  • Asistenta turistica
  • de la
  • 576€
  • 414€
  • / persoana


Selecteaza detalii rezervare

Interval plecare
Nr. camere
Adulti
Copii

* Veti fi contactat de un operator care va verifica disponibilitatea acesteia cu partenerul extern si va realiza rezervarea.

* Tarifele sunt valabile la momentul postarii ofertei (31.12.2021) si se pot modifica in orice moment.

Hotelul Saturn dispune de plaja privata.
Turistii beneficiaza de 2 sezlonguri gratuite si o umbrela!


HOTEL SATURN este un colt de rai, la malul marii. Inaugurat in anul 2007, este primul hotel ce a obtinut eticheta ecologica. 
Este situat in centrul statiunii Saturn, la doar 150 m distanta fata de plaja si dispune de 2 corpuri:
corp A - este compus din 4 nivele (I - IV), 68 camere duble si 4 apartamente.
corp B - este compus din parter si etaj, 15 camere duble, 2 junior suite si  2 apartamente.
Nu se accepta cazare cu animale de companie.
Parcare contra cost, taxa se achita la receptia hotelului.

Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/ persoana/ zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.


Dotari si servicii
Complexul Saturn 5* are in componenta spatii de cazare, restaurant clasic cu terasa la piscina, caffe bar, lobby, lobby bar, , piscina in aer liber (cu jacuzzi si piscina pentru copii), pool bar, sala de conferinte, centru SPA (2saune uscate, capsula Neo QI-multifunctionala, baie cu aburi si aromoterapie, jacuzzi, masaje corporale de intretinere si terapeutice, paturi incalzite pentru relaxare), sala fitness, loc de joaca pentru copii, parcare auto proprie, plaja privata.
Restaurantul - este pregatit sa isi intampine oaspetii si sa le satisfaca cele mai exigente gusturi si preferinte culinare din bucataria romaneasca sau internationala.
Restaurantul nostru este solutia ideala pentru organizarea de vacante, receptii , mese festive, cine romantice, oferindu-va momente memorabile, intr-o atmosfera selecta si intima.
Servicii gratuite - Acces piscin si plaja privata dotate cu sezlonguri, umbrele,prosoape( in limita locurilor disponibile), sal de fitness, loc de joaca pentru copii,depozitare si transport  bagaje in incinta, stand de pres, pstrarea valorilor, internet wirelles AZn lobby Lai AZn camere, convorbiri telefonice in incinta hotelului,  serviciu de trezire,  check-mail .
Servicii cu plat - saun, jacuzzi, capsula Neo Qi - solar, baie cu aburi, scaune ceramice de relaxare, masaj terapeutic si de relaxare, , spltorie,  convorbiri telefonice AZn afara hotelului, room-service, parcare in limita disponibilitatii.
Sala de conferinta - are o capacitate de 80 locuri si este dotata cu videoproiector, ecran de proiectie, flipchart, sistem de sonorizare, internet, copiator, fax, scaner,imprimanta, sistem de traducere simultana.
Cazarea se face incepand cu ora 18:00 in ziua sosirii, iar eliberarea camerelor pana la ora 12:00 a zilei de plecare.


Servicii de masa:
MASA: restaurant propriu, micul dejun, pranzul si cina in sistem bufet suedez. Serviciile de masa (demipensiune sau all inclusive) pot fi servite 'a la carte' (pana la data de 30.06 si incepand cu 7.09), daca numarul turistilor cu servicii de masa nu este suficient de mare pentru realizarea bufetului.
All inclusive: 
-mic dejun bufet suedez 07:00- 10:00; 
-pranz bufet 12:30- 14:30 (preparate culinare din gastronomia romaneasca si internationala, bauturi alcoolice si nealcoolice (aperitive, digestive, vinul casei, bere, racoritoare, cafea, ceai, apa);
-gustari 15:00- 17:00 (snacks-uri, cafea, ceai) fructe, dulciuri din bucataria proprie - pachet all inclusive;
-cina bufet 18:30-20:30 (preparate culinare din gastronomia romaneasca si internationala);
-bauturi indigene alcoolice si nealcoolice (aperitive, digestive, vinul casei, bere, racoritoare, cafea, ceai, apa)- pachet all inclusive;
-bauturi racoritoare, cafea, ceai, apa, bere indigena, vin alb, vin rosu- lobby bar, bar piscina intre orele 10:00- 23:00 - pachet all inclusive.
Bauturile din import si preparatele de bar se servesc contra cost. 
Pentru pachetul cu demipensiune se va asigura mic dejun + cina.
Gratuitatile la serviciile de masa oferite copiilor sunt valabile pentru mesele bufet, servite de adultii insotitori (mic dejun, demipensiune, all inclusive).
Turistii care achizitioneaza pachetel All inclusive vor beneficia de servicii in baza cardurilor si bratarilor obtinute la receptie in momentul cazarii.
Serviciile de masa ( demipensiune sau All inclusive) pot fi servite a la carte (pana la data de 30.06.2022 si incepand cu 07.09.2022), daca numarul turistilor cu servicii de masa nu este suficient de mare pentru realizarea bufetului.
Toate pachetele de servicii contin :
- piscina  (adulti,copii,jacuzzi)+ plaja privata- sezlong, umbrela, prosoape ( echivalentul  paturilor achizitionate)
- sala fitness ,sauna;
- loc de joaca pentru copii si activitati de agrement specifice;
- stand de presa ;
- pastrare valori ;
- camera de bagaje;
- convorbiri telefonice AZn interiorul hotelului si serviciul de ,,wake-upaa;
- internet  wirelles in lobby si in camera, point chek mail in lobby;
- muzica ambientala in toate spatiile de utilitate comuna ( restaurant, loby bar, tereasa, piscina, SPA, cafe-bar.
Servicii cu plata : 
- jacuzzi, baie turceasca;
- capsula Neo Qi;
- spalatorie;
- parcare,
- convorbiri telefonice in afara hotelului.

Dotari camere
Camera dubla de lux standard - matrimoniala / twin - cu o suprafata de 26 mp, baie cu cada, balcon/terasa,  pat matrimonial 160-180/200 cm sau 2 paturi individuale  90/200 cm, doua fotolii
Camera dubla de lux matrimonialacu vedere la piscina - cu suprafata de 26 mp, baie cu cada, balcon, pat matrimonial 160/200 cm, canapea extensibila.
Camera dubla de lux  pentru persoane cu dizabilitati - pat matrimonial, baie echipata corespunzator, terasa, suprafata camera 26 mp.
Camere duble de lux interconectate - printr-o usa interioara, una cu pat matrimonial si una cu 2 paturi individulale, camera ce pot fi utilizate individual sau impreuna, ideale pentru familii  cu copii, suprafata individuala 26 mp/camera.
Apartamente de lux - compuse din dormitor cu pat matrimonial si camera de zi cu canapea extensibila, dormitorul avand baie cu Jacuzzi, iar camera de zi baie cu cada , terasa  cu acces direct din dormitor si camera de zi, suprafata 52 mp.

In camera cu 2 adulti:
- 2 adulti+ 1 copil (0- 2.99 ani) beneficiaza de gratuitate la serviciile de cazare si masa, fara a se acorda pat suplimentar;
- 2 adulti+ 1 copil (3- 6.99 ani) beneficiaza de gratuitate la serviciile de cazare si achita 50% masa, fara a se acorda pat suplimentar;
- 2 adulti+ 1 copil (7- 11.99 ani) beneficiaza de gratuitate la serviciile de cazare si achita 50% masa, fara a se acorda pat suplimentar;
- 2 adulti+ 1 copil (12- 15.99 ani) beneficiaza de reducere 50% la serviciile de cazare si masa integral, cu pat suplimentar;
- 2 adulti+ 2 copii (3- 6.99 ani) - un copil gratuit cel de al 2 lea beneficiaza de reducere 40% din serviciile de cazare cu mic dejun;
- al 3 lea adult beneficiaza de reducere 30% la serviciile de cazare si masa integral, cu pat suplimentar.

SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):

  • transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
  • 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
  • transferuri aeroport – hotel – aeroport;
  • asistenta turistica la destinatie;
  • taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala de calatorie si storno*;
  • catering in timpul zborului;
  • excursiile optionale;
  • taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.

*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere; 
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii; 
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.

 

CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD

TERMENE DE PLATA:

• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;  
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii

 

OBSERVATII:

• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;

• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.

• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.

OBSERVATII:

• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;

• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale); 
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!! 
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; 
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; 
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard; 
•  pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; 
•  descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) 
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; 
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; 
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); 
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; 
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. 
•  distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
•  hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; 
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; 
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; 
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; 
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare; 
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; 
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; 
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; 
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. 
•  este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; 
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa; 
•  in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; 
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.



Spune-ti parerea acordand o nota sejurului

Acorda o nota