Victoria Resort
- Mamaia, Romania
Pachetul include
- 7 nopti cazare
- Masa (in functie de perioada)
- Bilete avion dus/intors
- Taxe aeroport
- Asistenta turistica
- de la
- 263€
- 182€
- / persoana
Noutatea principala -> PISCINA.
Nou!!! Hotelul ofera turistilor si acces gratuit la plaja, cu asigurarea a doua sezlonguri + o umbrela pentru fiecare camera si acces la bauturile de la barul de pe plaja pe tot parcursul zilei, indiferent de tipul de masa achizitionat!HOTEL VICTORIA RESORT este situat la 50 m de plaja.
Hotelul accepta animale de companie contra cost, taxa este de 50 lei/animal/noapte. Eventualele pagube se vor taxa suplimentar acestei taxe. Animalele de companie vor beneficia de o surpriza/meniu in camera, accesul acestora in restaurantele ori in celelalte puncte de preparare ori servire a produselor alimentare din cadrul Resort-ului(terasa, bar,bucatarie), fiind strict interzise.
Dotari si servicii
- 208 camere duble standard renovate in totalitate;
- 65 camere duble superior renovate in totalitate;
- 45 camere family renovate in totalitate;
- 10 camere economy renovate in totalitate;
- 9 apartamente renovate in totalitate;
- restaurantul - renovate complet;
- terenuri de joc pentru adulti si copii. Atat pe plaja cat si pe terasa hotelului se desfasoara activitati zilnice de animatie (echipa de animatie a hotelului);
- terasa;
- camera de bagaje;
- vestiar pe plaja.
Toti turistii vor avea locuri rezervate pe plaja, in functie de numarul camerei. Acestea vor fi repartizate de la receptie. Primele randuri de pe plaja vor fi rezervate pentru camerele superior (etajele 8 si 9).
Servicii masa
MASA: restaurant propriu, Victoria.
Mic dejun - bufet suedez 07:30 - 09:30
Pranz - bufet suedez 12:30 - 14:30
Cina - bufet suedez 19:30 - 21:30
Restaurantul are o capacitate de 600 locuri in interior si terasa cu 100 locuri in vecinatatea gradinii de vara. Aici se pot servi doar bauturi sau meniu a la carte.
Toate mesele sunt servite sub forma de bufet - bucatarie romaneasca si internationala diversificata, cine tematice. Hotelul isi rezerva dreptul de decizie asupra sortimentelor de bauturi oferite care vor fi in regim self-service si consta in: vin produs autohton alb/rosu - draft; bere - draft; bauturi racoritoare acidulate si neacidulate draft; cafea, ceai, apa plata si carbogazoasa.
In lunile mai, iunie si septembrie masa se va servi sub forma de bufet sau a la carte, in functie de numarul de turisti din hotel.
In lunile iulie si august se vor comercializa numai pachete cu ALL INCLUSIVE, pachetele doar cu mic dejun sau demipensiune, nefiind acceptate in acest interval!
Turistii care achizitioneaza pachete cu demipensiune sau all inclusive vor purta obligatoriu bratara specifica fiecarui pachet. Numai pe baza acestor bratari se va face accesul la bufet, restaurant, bar, plaja.In cazul pierderii bratarii, turistul va achita contravaloarea pentru inlocuire. Demipensiunea consta in mic dejun si pranz sau cina si bauturi tip all inclusive. Pentru tipul mesei principale se opteaza in momentul check in-ului la receptie, orice modificare ulterioara nemaifiind posibila.
PRODUSELE OFERITE IN SISTEMUL ALL INCLUSIVE VOR FI CONSUMATE DOAR IN INCINTA RESORTULUI, PE PARCURSUL SEJURULUI, IAR PRODUSELE OFERITE LA MASA SE VOR CONSUMA DOAR IN RESTAURANT.
Locatiile din jurul Resortului Victoria sunt private, iar depasirea nivelului admis de sonorizare sau a orelor limita sunt independente de administratia hotelului.
Pachetele All Inclusive includ:
- cazare cu masa - in regim bufet (mic dejun, pranz, cina);
- bauturile alcoolice incluse: bere draft, vin draft - alb/rosu;
- bauturi non-alcoolice: sucuri acidulate draft - gama PEPSI (Pepsi, 7 UP, Mirinda, Prigat, Pepsi Twist), cafea, ceai si apa de masa carbogazoasa.
Aceste bauturi incluse pot fi servite la barul restaurantului in timpul programului de masa (mic dejun 07:30 - 09:30/ dejun 12:30 - 14:30/ cina 19:30 - 21:30) si ulterior la barul de pe terasa (intre orele 09:30 - 23:00).
- snack-uri intre orele 17:30 - 18:30 se vor servi in locuri special amenajate sub forma de mini-pizza, snack-uri, produse de patiserie la snack bar-ul situat in zona restaurantului sau a terasei.
- acces gratuit la locul de joaca;
- acces gratuit la terenurile de sport de pe plaja;
- acces gratuit pe plaja complexului cu asigurarea a doua sezlonguri si o umbrela pentru ficare camera.
- acces gratuit la internet in complex (receptie, restaurante, bar) si pe plaja acestuia;
- masa se va servi sub forma de bufet cu o sortimentatie bogata, deserturi, fructe si inghetata. In lunile Mai si Septembrie (in functie de numarul de turisti) masa se va servi a la carte.
Pachetele cu Demipensiune includ:
- cazare cu masa in regim bufet (mic dejun si pranz/ cina - se va opta pentru varianta mesei principale la check-in);
- bauturile alcoolice incluse numai in timpul meselor: bere draft, vin draft -alb/rosu;
- bauturi non-alcoolice incluse numai in timpul meselor: sucuri acidulate draft - gama PEPSI (Pepsi, 7 UP, Mirinda, Prigat, Pepsi Twist), cafea, ceai si apa de masa /carbogazoasa;
Aceste bauturi incluse pot fi servite la barul restaurantului doar in timpul programului de masa (mic dejun 07:30 - 09:30/ dejun 12:30 - 14:30 sau cina 19:30 - 21:30) si la barul de pe terasa in timpul mesei pentru care s-a optat la check-in.
Atentie!!! Dupa terminarea programului de masa (21:30) pentru acest tip de pachet nu se mai servesc bauturi.
- acces gratuit la locul de joaca;
- acces gratuit la terenurile de sport de pe plaja;
- acces gratuit pe plaja complexului
- acces gratuit la internet in complex (receptie, restaurante, bar) si pe plaja acestuia;
- masa se va servi sub forma de bufet cu o sortimentatie bogata, deserturi, fructe si inghetata. In lunile Mai si Septembrie (in functie de numarul de turisti) masa se va servi a la carte.
Pachetele cazare cu mic dejun includ:
- cazare cu mic dejun - in regim bufet;
- bauturi non-alcoolice incluse doar in timpul micului dejun: sucuri acidulate draft- gama PEPSI (Pepsi, 7 UP, Mirinda, Prigat, Pepsi Twist), cafea, ceai si apa de masa carbogazoasa;
- acces gratuit la locul de joaca;
- acces gratuit la internet in complex (receptie, restaurante,bar) si pe plaja acestuia;
- acces gratuit la terenurile de sport: tenis, fotbal, volei;
- acces gratuit pe plaja complexului.
Accesul in restaurant se va face in serii, pentru a evita aglomeratia. Locurile la masa vor fi repartizate in functie de numarul camerei. Pe parcursul intregului sejur turistii vor avea acelasi loc.
Hotelul vine in intampinarea turistilor cu un NOU pachet PREMIUM:
- acces gratuit pe plaja privata cu acordarea a 2 sezlonguri pe camera la achizitionarea pachetelor cu mic dejun si demipensiune;
- acces gratuit la beach bar. Bauturi incluse: cafea, suc-draft natural si carbogazos, bere-draft, apa minerala/ plata-draft, ceai, sangria, limonada.
- Intre mese, respectiv in intervalele orare 10:30-12:00 si 15:00-17:00 se vor servi pe plaja fructe de sezon si snack-uri.
Dotari camere
Camerele sunt dotate cu: TV, telefon, minibar, mocheta, baie cu dus, uscator de par, aer conditionat. Toate camerele au balcon, mai putin cele de la parter si etajul 1, in schimb, aici camerele sunt mai spatioase.
Camerele duble economy sunt situate la etajul 1 sau parter pe nord, sunt camere cu balcon dar au vederea inspre zidul cladirii de langa hotel.
Camerele duble standard sunt pozitionate la etajele 2 - 7, au mobilier nou si baile reconditionate.
Camerele duble superior sunt pozitionate la etajele 8 si 9, au mobilier nou si baile renovate integral in stil modern. Fata de cele standard, au in plus: usa de acces, tamplaria PVC, gresia si faianta din baie schimbate
Camerele duble family sunt situate la etajul 1 sau parter, dispuse si pe nord si pe sud, au cate o canapea extensibila si nu au balcon.
Apartamentele sunt formate din dormitor cu pat matrimonial si un living cu canapea extensibila, fara usa intre ele. Apartamentele detin 2 bai.
Pe balcoane se vor regasi o masuta cu doi tabureti, de unde oaspetii se vor putea bucura de o priveliste spectaculoasa
Facilitati copii
In camera cu 2 adulti:
- 1 copil 0 - 9.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si facilitati masa, fara pat suplimentar, iar daca solicita pat suplimentar va achita 50% din pachetul achizitionat de adult;
- 1 copil 10 - 15.99 ani va achita 70% din pachetul achizitionat de adult si beneficiaza de pat suplimentar;
- 2 copii (unul 0- 9.99 ani, unul 10- 15.99 ani), primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, iar al doilea va achita 70% din pachetul achizitionat de adult, cu pat suplimentar;
- 2 adulti+ 2 copii (0- 9.99 ani), primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, iar al doilea va achita 50% din pachetul achizitionat de adult, cu pat suplimentar;
- 2 adulti+ 2 copii (10- 15.99 ani), primul copil va achita 70% din pachetul achizitionat de adult, cu pat suplimentar, iar al doilea va achita 70% din valoarea mesei, fara pat suplimentar.
Persoanele peste 16 ani vor achita valoarea integrala a pachetului achizitionat de adult si beneficiaza de pat suplimentar.
SERVICII INCLUSE (OFERTA STANDARD):
- transport cu avionul si retur cu compania (cursa charter);
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
- 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport – hotel – aeroport;
- asistenta turistica la destinatie;
- taxele de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
NU SUNT INCLUSE:
- asigurarea medicala de calatorie si storno*;
- catering in timpul zborului;
- excursiile optionale;
- taxa turistica locala: intre 0,5 – 5 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului; aceasta taxa se achita direct la hotel.
*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA EARLY BOOKING
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE COMERCIALIZARE PACHETE CHARTER 2022 - OFERTA STANDARD
TERMENE DE PLATA:
• 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
• 15% din pretul pachetului turistic - cu minim 90 zile inaintea plecarii;
• 75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
• GRATUIT (fara penalizari) daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 90 zile inaintea plecarii;
• 25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 30 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
• 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii
OBSERVATII:
• Pachetele charter pentru sezonul de vara 2022 includ asigurarea medicala dar si asigurarea STORNO de calatorie, care poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare (inclusiv din cauza unei nedorite infectari cu virusul SARS-COV2), contracarand efectul penalizarilor aplicate.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.12.2020 si se pot modifica ulterior in functie de politica furnizorilor;
• Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
• Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
• Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.
• Aceste conditii de comercializare sunt valabile pentru toate pachetele charter si sejururi pe curse regulate cu plecare in anul 2022, cu exceptia cazurilor in care exista conditii speciale de plata si penalizare impuse de furnizorii de servicii, conditii ce vor fi comunícate punctual in momentul ofertarii si rezervarii pachetului respectiv.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.